Perheasiain neuvottelukeskuksen sopimusta jatketaan

Seurakunta jatkaa perheneuvonnan palvelusopimusta Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymän ylläpitämän perheasiain neuvottelukeskuksen kanssa.

Siilinjärven seurakunnan logo

Siilinjärven seurakunta ostaa perheneuvontapalvelut Kuopion ev.lut. seurakuntayhtymän ylläpitämältä perheasiain neuvottelukeskukselta. Sopimuskautta jatketaan 1,5 prosentin tasokorotus hinnassa huomioiden. Vuonna 2021 seurakunta maksoi perheasiain neuvottelukeskuksen palveluista 23 000 euroa.

Perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa ammatillista keskusteluapua parisuhteen ja perheen kysymyksissä sekä elämän kriisitilanteissa. Sinne voi mennä keskustelemaan yhdessä puolison kanssa tai yksin. Keskustelut ovat maksuttomia ja ehdottoman luottamuksellisia. Keskusteluissa asiakasta autetaan tunnistamaan tunteita, etsimään toimivia vuorovaikutusmalleja ja löytämään ratkaisuja parisuhteeseen ja perhetilanteeseen.

Lisätiedot: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 23.2.2022Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tutustu Kuopion perheasiain neuvottelukeskukseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-02-24 13:09:00.0