Seurakuntatalon saneeraus alkaa loppusyksystä

Remontti tulee vaikuttamaan tilojen vuokraukseen lokakuun alusta lähtien.

Seurakuntatalon Pieni sali

Seurakuntatalon Ison salin, keittiön ja kahvion remontti alkaa näillä näkymin marraskuun alussa. Remontti vaikuttaa vuokrattavien tilojen kohdalla siten, että lokakuun alusta lähtien perhejuhlakäyttöön varattavissa ovat ainoastaan Pieni sali (kahvitarjoilu mahdollista) ja Päätysali (ei keittiötiloja).

Pienessä salissa voi järjestää juhlia, kokouksia tai tapahtumia enintään 60 henkilölle ja salin yhteydessä on pieni kahvitarjoilun mahdollistava keittiötila.

Päätysalissa voi järjestää juhlia, luentoja, kokouksia tai tapahtumia enintään 90 henkilölle. Salin yhteydessä oleva tarjoilutila mahdollistaa tarjoilujen järjestämisen, mutta seurakuntatalon keittiö ei ole remontin aikana käytettävissä.

Tiloja myös iltakäyttöön

Seurakuntatalon tiloista Pieni sali, Päätysali ja alakerran kerhotilat ovat edelleen varattavissa iltakäyttöön.

Tilavaraukset seurakuntatoimistosta arkisin klo 9–11 ja klo 12–14 numerosta 017 288 4600.

Lisätietoja talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi

Tutustu tarkemmin Pieneen salin tilaan.

Tutustu tarkemmin Päätysaliin.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Aiempi uutinen seurakuntatalon remontin etenemisestä.

2022-09-14 13:07:00.0