Toimintaa perutaan 14.3. alkaen - seuraamme koronavirustilannetta

Perumme toimintaamme ajalta 14.3.–31.5. koronaviruksen johdosta. Perjantain 13.3. Winterreise-konsertti järjestetään suunnitellusti. Jumalanpalvelus järjestetään sunnuntaisin Siilinjärvellä ja Vuorelassa.

Perumme toimintaamme ajalta 14.3.–31.5. koronaviruksen johdosta seuraavasti: kaikki konsertit ja musiikkitilaisuudet ja kaikenikäisten ryhmätoiminnat, leirit ja matkat on peruttu.

Jumalanpalvelukset järjestetään Siilinjärven kirkossa sunnuntaisin klo 10 (ehtoollisjumalanpalvelus) ja Vuorelan kirkossa klo 13 (sanajumalanpalvelus) toistaiseksi. Jumalanpalveluksen jälkeiset kahvitilaisuudet perutaan 31.5. saakka. Lisäksi olemme peruneet hartaudet palvelutaloissa ja vuodeosastolla toistaiseksi.

Perjantain 13.3. Winterreise-konserttia Siilinjärven seurakuntatalolla ei ole peruttu. Päiväkerhot järjestetään suunnitellusti viikolla 12 (16.-20.3.). Seurakunnan järjestämät iltapäiväkerhot noudattavat koulujen toimintaa.

Koronavirusepidemialta suojautuminen on tärkeää myös meillä seurakunnassa. Noudatamme tarkasti viranomaisten ohjeita ja huolehdimme siitä, että tiloissamme on mahdollisimman puhdasta ja turvallista. Erityistä huomiota kiinnitämme riskiryhmien eli perussairaiden ja ikääntyneiden kanssa toimimiseen. Jos tilanne muuttuu, reagoimme tilanteisiin paikallisesti ja tapauskohtaisesti.

Seurakunnan tiloja ei voi vuokrata muistotilaisuuksiin tai muihin tilaisuuksiin 16.3.-31.5. Jo sovitut muistotilaisuudet järjestetään, muut tilaisuudet pyritään siirtämään.

Tuemme seurakuntalaisia ja meihin voi olla yhteydessä myös epidemian aikana. Seurakuntalaiset voivat ottaa yhteyttä päivystävään pappiin (soitot 044 7284 612, ma–su klo 8–20) tai diakoniatyöntekijään (044 7284 645) tai asiansa mukaan muihin työntekijöihinLinkki avautuu uudessa välilehdessä

kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi
tiedottaja Sini-Marja Kuusipalo 044 7284 614, sini-marja.kuusipalo@evl.fi

Lue myös jumalanpalveluksia koskeva tiedotteemme.

Tiedotetta on täydennetty 13.3. klo 13.30 päiväkerhon ja sovittujen muistotilaisuuksien ja klo 17.25 iltapäiväkerhojen osalta.

Fri Mar 13 12:39:00 EET 2020