Lohtuhuivityöpaja

pe 21.2. klo 15.30

Siilinjärven seurakuntatalon Kaste-sali

Tervetuloa mukaan tekemään hyvää, neulomalla huivin tai sukat voit lohduttaa surevaa ja auttaa lähimmäistäsi.

Kun puoliso kuolee, ihminen jää yksin. Seurakunta voi antaa leskelle tai muulle läheiselle vapaaehtoistyönä neulotun lohtuhuivin tuomaan lämpöä surun keskelle. Huiveja ja sukkia tarvitaan sekä naisille että miehille.

Lohtuhuivipajoissa neulomme huiveja yhdessä. Työpajassa on saatavilla neuleohjeita ja lankoja sekä opastusta. Ota tarvittaessa omat puikot mukaan. Voit neuloa työpajassa tai ottaa langat kotiin. Voit myös tehdä omalla mallilla, omista langoista ja aloittaa jo kotona. Voit myös lahjoittaa lankoja meille tähän tarkoitukseen. Tilaisuuteen voi tuoda myös valmiita lohtuhuiveja.

Työpaja toimii non-stop- periaatteella, voit tulla työpajalle vapaasti oman aikataulusi mukaan.
Lisätietoja Kirsi Launonen p. 044-7284643
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Lue lisää lohtuhuivista. Linkki avautuu uudessa välilehdessä