Iltamessu

su 5.5. klo 17.00

Vuorelan kirkon kirkkosali

5. sunnuntai pääsiäisestä (Rukoussunnuntai), "Sydämen puhetta Jumalan kanssa"

Iltamessun toimittaa Leena Laurinkari, kanttorina Marjaana Kaisto, lapsille saarnan aikana Valtosen Annikin ja Nooran pitämä pyhäkoulu, messuemäntänä Eija Pitkänen. Messun ja messupyhiksen jälkeen kaikille yhteinen puurobaari.

Jumala on hyvä. Näin ei sanota vain muodon vuoksi, Jeesuksen sanat päivän evankeliumitekstissä todistavat, että Jumala haluaa antaa meille hyviä lahjoja. Sehän tarkoittaa sitä, että hän välittää sinusta, arvostaa sinua ja toivoo, että sinulle käy hyvin, hän kuuntelee, rohkaisee ja on hengessä mukana.

Rukous on tie, joka kuljettaa kohti hyvää Jumalaa. Et voi rukoilla väärin. Jumala kuulee rukouksemme silloinkin, kun olemme hukassa ja rukouksen rytmi on kadonnut. Hän tulee rukouksessa meitä vastaan. Rukoussunnuntaina puhutaan rukouksesta ja rukoillaan, se on mahdollisuuksien mahdollisuus!

Kolehti: Retriittiohjaajien kouluttamiseen sekä monimuotoisen hengellisen elämän ohjaajakoulutustentoteuttamiseen Hiljaisuuden Ystävät ry:n kautta.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä