Arjen Ateria

ti 7.5. klo 11.00

Siilinjärven seurakuntatalon Helmi-sali

Yhteisöllinen ruokailu.

Arjen ateria seurakuntatalon Helmisalissa klo 11-12. Arjen ateria on yhteisöllinen ruokailu. Aterian hinta on aikuiselta 6€ ja lapselta 2,5€. Aterian tuotto ohjataan yhteisvastuukeräykseen. Ruokailun aikana on mahdollisuus ostaa lähetysväen tekemiä käsitöitä ja arpoja.
Ruokailun jälkeen on mahdollisuus jäädä juttelemaan toisten kanssa tai osallistua peli-tai keskusteluryhmiin klo 12-13.30. Tänään on mahdollisuus kokeilla boccian pelaamista. Mukaan pääsevät niin aloittelijat kuin kokeneetkin pelaajat. Runoryhmä kokoontuu osallistujille mieluisten runojen äärelle. Ryhmässä voi lausua, lukea tai kuunnella runoja. Tarjolla on myös mahdollisuus pelata bingoa mukavassa seurassa!
  • Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

johtava diakoniatyöntekijä
Haarahongantie 4
71800 Siilinjärvi

lähiesihenkilö,Yhteisvastuu-keräyspäällikkö, työnohjaus, työyhteisöjen kehittäjä.