Kymppisynttärit

su 12.5. klo 17.00 – su 12.5. klo 19.00
iloa, eloa, valoa

Siilinjärven kirkko

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittaudu mukaan Kymppisynttäreille!

Kymppisynttärit kaikille 2014 syntyneille Siilinjärven kirkossa ja seurakuntatalolla klo 17 - 19.
Lapsi voi ottaa mukaansa oman aikuisen.

Synttärit alkavat klo 17 kirkossa Jouko Mäki-Lohiluoman yhden miehen konsertilla.
Juhlat jatkuvat seurakuntatalolla täytekakku- ja pitsatarjoilulla.

On hienoa olla TÄYS KYMPPI!

Ilmoittaudu tällä sivulla 12.4. - 2.5.

Muusikosta lisää: Jouko on julkaissut kahdeksan omaa pitkäsoittolevyjä , TV:ssä häntä on nähty viihdeohjelmissa mm. Suomi-Talent finaalissa, nuortenohjelmissa, omissa henkilökuvaohjelmissaan, sekä Pikkukakkosessa Herra Heinämäen Lato-orkesterin rumpalina, voimamies Horsmana.

Jouko on tunnettu erinomaisena sanoittajana. Tekstit nojaavat suomalaisen runon perinteeseen huolellisine riimeineen ja kielikuvineen, ja ovat yhtä aikaa vitsikkäitä ja liikuttavia. Lastenmusiikissa Jouko on erikoistunut nimenomaan kouluikäisiin lapsiin.

Joukon laulut kertovat Hammasraudoista, Takapulpetin pojista ja Meidän luokan kauniista ja rohkeista.

Tervetuloa mukaan!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

nuorisotyönohjaaja
Haarahongantie 4
71800 Siilinjärvi

Kouluikäisten toiminta, kerhonohjaajien koulutus ja ohjaus. Siilinlahden ja Kehvon koulukummi. Rippikoulutyö.

nuorisotyönohjaaja
Haarahongantie 4
71800 Siilinjärvi

Kouluikäisten toiminta, kerhonohjaajien koulutus ja ohjaus. Siilinlahden koulukummi.