Arjen Ateria

ti 9.4. klo 11.00

Siilinjärven seurakuntatalon Helmi-sali

Yhteisöllinen ruokailu

Arjen ateria seurakuntatalon Helmisalissa klo 11-12. Arjen ateria on yhteisöllinen ruokailu. Aterian hinta on 6€ aikuiselta ja lapselta 2,5€. Aterian jälkeen voit jäädä juttelemaan toisten kanssa tai osallistua toimintaryhmiin klo 12-13.30. Peliryhmässä pelataan bocciaa joukkueissa, mukaan voi tulla niin kokeneet pelaajat kuin vasta-alkajatkin. Runoryhmässä luetaan tai lausutaan osallistujille tärkeitä ja puhuttelevia runoja. Voit ottaa mukaan runoja, joita haluat jakaa yhteisessä hetkessä. Käsityöryhmässä voi neuloa tai virkata omaa työtään yhteisen juttelun lomassa. Aterian tuotto ohjataan yhteisvastuukeräykseen. Ruokailun aikana voit ostaa lähetysväen tekemiä käsitöitä ja arpoja.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

johtava diakoniatyöntekijä
Haarahongantie 4
71800 Siilinjärvi

lähiesihenkilö,Yhteisvastuu-keräyspäällikkö, työnohjaus, työyhteisöjen kehittäjä.